Müügitingimused

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest teenuste ostmisel.
Veebipoes müüdavate teenuste hinnad on märgitud teenuste juurde.
Teenuse kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast (mobiilse pesu puhul).
Teave teenuste kohta on esitatud Veebipoes igal pesula lehel, broneerimiskasti all.

Tellimuse vormistamine

Teenuste tellimiseks tuleb valida soovitud teenused, kuupäev ning kellaaeg. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita
nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse
ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Poco pay, Luminor, Liisi, COOP või LHV pangalingi kaudu) või muu makselahenduse abil. Kõiki Veebipoe siseseid makseid ning nendega kaasnevat isikuinfot töötleb lepinguline andmete töötleja Maksekeskus AS.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud teenust ei ole võimalik mõnel põhjusel tellida,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Taganemisõigus

Kliendil on õigus ostust taganeda igal ajahetkel, kliendi e-mailile saadetud tühistamise lingi kaudu, v.a VÕS § 53 lg 1 viidatud korras.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab kõigi ostjale tekitatud kahjude ja viivituste eest, mis on tekitatud müüja süül. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast teenuse üleandmist ostjale.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@carstyle.ee või
helistada telefonil: +372 5827 1622.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik
pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust
esitada aadressil www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud
lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Scroll to top